Introductie
Voor onze eindklant zijn we opzoek naar een Technisch beheerder moderne werkplekomgeving voor 36-40 uur in de week. (GEEN ZZP).
Functie
Je bent onderdeel van het beheerteam, je houd je bezig met het up and running houden van de bestaande ICT-infrastructuur (het beheer en onderhoud) en kan worden ingezet in ICT –
projecten en optimalisaties van de ICT infrastructuur.
De provincie gaat meer en meer Agile werken, waardoor je naar het beheer ook in projecten kan participeren, waarna je ook betrokken blijft bij het beheer en onderhoud.
Binnen Informatievoorziening zijn we de Microsoft E5 suite aan het implementeren wat inhoud dat we op verschillende fronten actief Microsoft producten gaan inzetten. Dit zowel op het security vraagstuk, als ook binnen de M365 Office suite. Daarbij hebben we ook een nieuwe leverancier voor ons housing en hosting omgeving en zijn we gestart met de vervanging van onze fysieke werkplek als ook de softwarematige kant van de werkplek.
Kortom de provincie heeft straks een nieuwe moderne werkplekomgeving ter beschikking, waarbij we jou kennis en kunde dus goed kunnen gebruiken.
Naast de projectwerkzaamheden is de technische medewerker onderdeel van het TB team. Als lid van het operationeel team los je incidenten op, verwerk je wijzigingen in implementatieplannen en voer je beheer en onderhoud taken uit. Het is namelijk van essentieel dat de ICT-omgeving altijd snel, soepel, effectief en efficiënt blijft draaien waardoor de collega’s tijd en plaats bewust hun werk kunnen doen. Hierin spelen zaken als procesmatig werken, informatieveiligheid, analytisch vermogen en adviserende en regie voerende skills belangrijke rollen
De technisch beheerder is lid van Beheer team dat zich bezighoud met de dagelijkse gang van zaken rondom Beheer en onderhoudswerkzaamheden. Hij werkt ook in teamverband samen met de projectgroep om de optimalisaties succesvol uit te voeren. Om dit goed te kunnen doen moet
de technische bheerder over de volgende competenties beschikken:
• Trouble shooter, neemt initiatief en verantwoordelijkheid om lastige situaties, incidenten en problemen op te lossen;
• Teamplayer, maar ook in staat zijn zelfstandig kunnen werken en tijd goed in te delen;
• Proactief en hands on mentaliteit;
• Denkend in oplossingen, niet in problemen;
• Analytisch vermogen;
• Communicatief sterk (zowel mondeling als schriftelijk), ook met het oog op gebruikersinteractie;
Functie-eisen
- Certificering voor: AZ-801 Hybride geavanceerde services voor Windows Server Configureren en AZ-800 Windows Server Hybrid Core Infrastructure beheren.
- Certificering voor SC-300 Microsoft Identity and Access Administrator.
- Kennis en begrip van Intune / Azure/ Entra ID en Microsoft 365.
- De kandidaat is bereid om incidenteel avonden en/of weekenden te werken in overleg.
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met Private cloud en IaaS oplossingen in de afgelopen 4 jaar.
- Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring met operationeel beheer en onderhoud werkzaamheden binnen een ICT omgeving op basis van ITIL, binnen de (semi) overheid in de afgelopen 5 jaar.
- Minimaal 3 jaar Aantoonbare werkervaring met Windows Server 2016/22, Microsoft Exchange, Intune, en Entra.
- Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring met het werken binnen een (semi) -overheidsbedrijf.
Aanbod
Gewenste startdatum: 1 juni 2025
Initiële einddatum: 31 mei 2026
Optie op verlenging: ja
Aantal uur per week: 36-40 uur per week
Reageren voor: 30 april 10:00
Inlichtingen
Max Hermens
06-53607357
mhermens@bergler.nl
Sollicitatie
Max Hermens
06-53607357
mhermens@bergler.nl