Bergler ICT volgt nauwlettend alle ontwikkelingen met betrekking tot het coronavirus/Covid-19 en vanzelfsprekend houden wij ons aan de richtlijnen die door de regering worden aangegeven.
Al onze diensten en werkzaamheden vinden doorgang maar onze medewerkers werken vanuit huis.
Onze infrastructuur ondersteunt dit volledig. Alle medewerkers zijn (onder andere) via e-mail en mobiele telefoon bereikbaar.

Fysieke afspraken die gepland staan bij ons op kantoor komen hierbij te vervallen. Wij nemen contact op om hier een alternatief voor te vinden. Het borgen van de continuïteit van onze samenwerking met klanten, leveranciers en professionals heeft voor ons de hoogste prioriteit.

Ook in de komende periode kunt u op ons rekenen: Wij blijven een betrouwbare partner voor u als gewaardeerde klant, leverancier of professional.

Samenvattend:

  • Wij houden ons aan de richtlijnen die het RIVM stelt;
  • Gezondheid en veiligheid hebben onze hoogste prioriteit;
  • Wij stimuleren thuiswerken voor al onze medewerkers;
  • Bergler ICT is voorbereid om op afstand voor onze klanten te werken;
  • Telefonisch zijn we bereikbaar, maar het kantoor is gesloten voor bezoekers.

Mochten de richtlijnen van het RIVM veranderen en dit gevolgen hebben voor onze klanten, dan laten we dit zo spoedig mogelijk weten.

Heeft u vragen? Aarzel niet om telefonisch of via e-mail contact met ons op te nemen. Wij staan voor u klaar. Gezamenlijk zullen we ons hierdoor heen slaan.

Mede namens alle collega’s wens ik u allen veel sterkte toe!

Rob Wessels,
Directeur.