Servicedesk medewerker – Soesterberg

Introductie

Voor de DJI zijn wij op zoek naar een Servicedesk medewerker.

Functie

De Centrale Servicedesk van de Dienst Justitiële Inrichtingen is dé plek voor gedreven en van nature communicatief sterke ICT’ers. Jij bent de spil binnen onze dienstverlening en het eerste aanspreekpunt voor onze klanten, waarbij je zowel telefonisch als per e-mail op een heldere manier met hen communiceert.Jouw werk op de servicedesk heeft grote invloed op de tevredenheid van onze klanten. Als geen ander weet jij wat er speelt dat van invloed is op onze dienstverlening. Je verleent eerste- en tweedelijnsondersteuning en verzorgt de registratie en bewaking van calls..


Op onze servicedesk komen maandelijks gemiddeld 10.000 telefoongesprekken en 5.500 e-mails binnen. Samen met je collega’s ben jij erop gericht om zoveel mogelijk calls in de eerste en tweede lijn af te handelen. Daarvoor denk en werk je oplossingsgericht en durf je verantwoordelijkheid te nemen. En dankzij jouw proactieve instelling voel jij je snel helemaal thuis op je dynamische werkplek.


Bij voorkeur heb je al ervaring opgedaan binnen een grote landelijk opererende ICT servicedesk al dan niet binnen de overheid (DJI). Het is ook mooi als je al Microdoft certificaten (MCP-niveau) op zak hebt en IIL Foundation gecertificeerd bent. Tot slot is het handig als je al kennis hebt van software pakketten als Topdesk en Umra en Citrix Workspace en een MDM pakket zoals Mobile Iron. Ook kennis van Apple devices en IOS is gewenst

Functie-eisen

  • MBO ICT Niveau 3-4 afgerond
  • ITIL V3 incidentmanagement.
  • ITIL V3 problemmanagement.
  • Minimaal 1 jaar ervaring met ICT kennis van W10 , Citrix omgevingen, AD en Servicemangement pakket Topdesk
  • Minimaal 1 a 2 jaar ervaring op een telefonische servicedesk en dus is staat zijn mensen via de telefoon op een klantgerichte manier hulp te bieden.

Aanbod

Duur opdracht: 10 maanden

Optie op verlenging: Ja

Uren per week: 36

Hoofdstandplaats: Soesterberg

Inlichtingen

Silvano Fluit 076 – 57 20 200

Silvano FluitServicedesk medewerker – Soesterberg