Introductie

Voor onze eindklant zijn we opzoek naar een Medewerker Postregistratie DIM – Informatiespecialist voor 36 uur per week (geen ZZP)

Functie

Postregistratie:

  • Zaakgericht registreren van inkomende post en e-formulieren in ons document management systeem eDocs.
  • Aanmaken zaakmappen voor gebruikers.
  • Behandelen van vragen van collega’s (via TOPdesk of via de mail).
  • Eventueel ondersteunen en/of vervangen medewerker voor het verwerken van in- en uitgaande post.
  • Ondersteunen bij het implementeren van procesverbeteringen in met name het postproces, maar ook in bredere zin, zoals de elektronische handtekening.
  • Ondersteuning bij het verbeteren van matadatering in het kader van het implementeren van ‘by design’-concepten
  • Ondersteuning bij het implementeren van standaarden, zoals het MDTO

Functie-eisen

  • De kandidaat heeft minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met zaakgericht registreren van inkomende post in een document management systeem bij een overheidsorganisatie;
  • De kandidaat heeft minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met zaakgericht registreren van inkomende post in een document management systeem;
  • De kandidaat heeft > 2 jaar aantoonbare werkervaring met zaakgericht registreren van inkomende post in een document management systeem bij een overheidsorganisatie;
  • De kandidaat heeft minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met zaakgericht registreren van inkomende post in een document management systeem; specifiek eDocs;
  • De kandidaat heeft  minimaal 1-2 jaar aantoonbare werkervaring met zaakgericht registreren van inkomende post in een document management systeem; specifiek eDocs;
  • De kandidaat heeft minimaal  2 jaar aantoonbare werkervaring met zaakgericht registreren van inkomende post in een document management systeem; specifiek eDocs;
  • De kandidaat heeft minimaal 1 jaar aantoonbare kennis met archiefprocessen;
  • De kandidaat heeft minimaal 1-2 jaar aantoonbare kennis met archiefprocessen;
  • De kandidaat heeft  Aantoonbare kennis van metadatering.

Competenties :

  • Nauwkeurig: accuraat en precies werken is van groot belang;
  • Teamgericht: je bent onderdeel van het team DIM. Samen zetten we de uitdaging onder het verwerken van de dagelijkse taken. De werkzaamheden worden dagelijks in goed onderling overleg verdeeld;
  • Integer: je gaat integer om met vertrouwelijke informatie en hebt hier bij voorkeur ervaring mee;
  • Flexibel: je speelt in op de dagelijkse prioriteiten en springt bij waar nodig.

Voorwaarden: 

  • Werkzaamheden vinden plaats op het provinciehuis te Lelystad of in overleg op de thuiswerkplek;
  •  In staat om de opdracht individueel uit te voeren (vervulling in duo verband is niet mogelijk).

Aanbod

Gewenste startdatum: 1 april 2025
Initiële einddatum: 31 maart 2026
Optie op verlenging: ja
Aantal uur per week:  36
Reageren voor:  15 maart 13:00u

De sollicitatiegesprekken zijn gepland op 19 en/of 20 maart

 

Inlichtingen

Jolien Smits 06-39533113
jsmits@bergler.nl

Sollicitatie

Jolien Smits 06-39533113
jsmits@bergler.nl