Functioneel Beheerder TOPdesk – Den Haag

Introductie

Onze eindklant is op zoek naar een functioneel beheerder TOPdesk met adviesvaardigheden op het gebied van facilitaire en ICT gerelateerde front-office processen. De dienst FZ&IT is fysiek samengevoegd en zodoende werken we samen om voor de klant 1 ingang te creëren en voor het management de mogelijkheid te bieden om generieke managementinformatie te genereren. We zijn onlangs gestart met het project “Grip Op Kwaliteit”. “Grip op Kwaliteit” is een van drie deelprojecten die voorziet in de optimalisatie van TOPdesk voor de dienstverlening. Het project verbetert de kwaliteit van dienstverlening én de klantgerichtheid. Om de functioneel beheerders van TOPdesk te ondersteunen in het dagelijkse beheer van TOPDesk zijn we op zoek naar versterking.

Functie

Als functioneel beheerder zorg je er voor dat samen met de 3 vaste functioneel beheerders van TOPdesk het systeem op correcte wijze is ingericht en gebruikt wordt. Je wordt aangestuurd vanuit het team Functioneel Beheer & Managementinformatie (FUB & MI, maar kan ook ingezet worden in het project. Het volgende kan ook deel uitmaken van de werkzaamheden:

  • Eerste aanspreekpunt voor de key-users;
  • het in beeld krijgen van de wensen/eisen en huidige processen vanuit de gebruikers;
  • advisering op de wijze van inrichting van TOPdesk, ook gericht op toekomstig gebruik;
  • inrichting van service management processen in TOPdesk;
  • Opstellen van autorisatie rollen i.s.m. de gebruikersorganisatie en de daarbij behorende verantwoordelijkheden a.d.h.v. RACI-tabellen;
  • opstellen en onderhouden van documentatie;
  • geven van intern advies over het gebruik van TOPdesk;
  • zorgdragen voor de ondersteuning van de gebruikers middels het verhelpen van verstoringen, doorvoeren van wijzigingen en het onderhouden van de informatie die het systeem verwerkt;
  • geven van TOPdesk trainingen samen met de key-users voor de behandelaren in TOPdesk.

Functie eisen

Van u als ervaren functioneel beheerder wordt verwacht dat u beschikt over:

  • Afgeronde relevante HBO opleiding, bijvoorbeeld IT / Service management
  • 3 jaar ervaring als functioneel beheerder van onder meer TOPdesk
  • Uitgebreide aantoonbare kennis van TOPdesk en ervaring met de implementatie ervan;
  • Inzicht en kennis van zowel facilitair als IT gerelateerde processen en gerelateerd aan de inrichting van een Service Management Tool met beide processen;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, in teamverband is voertaal Nederlands. Binnen de hogeschool zijn we allen tweetalig, Nederlands en Engels
  • Kan goed in teamverband werken, collegiaal
  • Beschikt over goede communicatieve vaardigheden

Benodigde competenties:

  • Klant- en servicegericht;
  • Praktisch, denkt in oplossingen en doorziet de impact in aanpalende systemen of processen
  • Planmatig;
  • Gestructureerd;
  • Samenwerkingsgericht.

Aanbod

De inhuur gaat per direct, naar verwachting per 28 oktober, omvang is 24uur per week. De duur van de inhuur zal in eerste instantie tot de kerstvakantie zijn. met optie op verlenging en uitbreiding in nieuwe jaar naar 32 – 40 uur per week.

Functiecategorie: senior

Inlichtingen

Charlotte Vink 076 – 572 02 00

Charlotte VinkFunctioneel Beheerder TOPdesk – Den Haag