Applicatie onderhoud

An update a day keeps the doctor away

De lancering van een applicatie is nog maar het begin van de totale levensduur. Upgrade na update, uw app zit in een continue cyclus van verbeteringen om uw applicatie state-of-the-art te houden. We gaan een stap verder en nemen het initiatief om ervoor te zorgen dat onze creaties altijd naar het volgende niveau evolueren.

Wanneer een applicatie wordt geimplementeerd, is dit vaak nog maar het begin van zijn levenscyclus. Op het moment dat we een applicatie leveren, is deze klaar voor gebruik en hebben we ervoor gezorgd dat alle specificaties aan uw vereisten voldoen. Maar na verloop van tijd kunnen die vereisten veranderen. Dit kan zijn vanwege een verandering in de technische omgeving – zoals een systeemupdate – of ze kunnen zijn beïnvloed door een verandering in de behoeften van de eindgebruiker van uw product.

Ongoing maintenance

Dit betekent dat u uw applicaties continu moet verbeteren door regelmatige upgrades, updates en betrouwbaar onderhoud. Hiervoor heeft u ontwikkelaars nodig die flexibel en gemakkelijk toegankelijk zijn. Door uw applicatie altijd up-to-date te houden, zorgt u niet alleen voor een optimaal gebruik over een langere periode, maar verlengt u ook de levenscyclus van uw applicatie. Een persoonlijke aanpak wil je niet alleen aan het begin of midden van een project, maar ook in alle andere fasen. Daarom is elk onderdeel van uw project persoonlijk voor ons, inclusief doorlopend onderhoud. Omdat we de Service Level Agreement (SLA) afstemmen op uw wensen, zorgen wij voor flexibiliteit en betrouwbaarheid.

Op zoek naar meer?

Applicatieonderhoud betekent ook een proactieve rol bij de klant hebben. Door continu te werken met de nieuwste technologieën streven we er altijd naar om de best mogelijke producten te ontwikkelen. Dus als een product al is afgeleverd en een nieuwe functie of update beschikbaar is, proberen we onze klanten altijd te adviseren over die mogelijkheden. Op deze manier werken de applicaties van onze klanten altijd goed en passen ze bij alle behoeften van de eindgebruiker.

Hoe wij werken

We zijn innovatief en streven alleen naar de beste resultaten. We werken nauw samen met onze klanten om met nieuwe ideeën te komen. Deze componenten resulteren in hoogwaardige, op maat gemaakte oplossingen die de bedrijven van onze klant naar een hoger niveau tillen. Uitstekende, proactieve communicatie en wederzijds vertrouwen vormen de basis van een hoogwaardige service, en dat is precies wat we willen bereiken!

Een project wordt benaderd als een kans voor directe betrokkenheid bij klanten, samenwerkend om mijlpalen en doelen te definiëren. Door onze gecombineerde ervaringen te gebruiken, verbeteren we de workflow door het proces van iteratieve ontwikkeling. Om de kwaliteit en het tijdsbestek van ons werk te waarborgen, is het scrum-proces geïntroduceerd. Hierdoor kan het team de beste resultaten behalen zonder vertragingen en kwaliteitsverlies. Door duidelijke taken en sprints te definiëren, wordt het optimale resultaat aan onze klanten geleverd.

Weer weten over nearshoring of wilt u een voorbeeld van kosten, kwaliteit en kennis vernemen? Laat dan hieronder uw gegevens achter, wij nemen binnen een werkdag contact met u op.

berglerApplicatie onderhoud